Stor bookhaul


Kommentarer
Postat av: Beate
Publicerat den

Yeay vad fina böcker! :D Är speciellt intresserad av The Unbecoming of Mara Dyer och The Kiss of Deception :)
SV: Vad kul att du gillade dem :D Önskar att jag hade tid att uppdatera varje dag nu men jag vet att det kommer bli för hårt... ''/ Måste ju hinna skriva något på NaNo också ;)
Det du gör är att du "skapar" din bok vilket är väldigt enkelt. Sedan när november börjar är det fritt fram att fylla i vilket word count man har, detta kan man göra hur många gånger per dag som helst. Det är inte länkat till dokumentet du skriver i eller något, det finns ingen som kollar att du inte ljuger i statistiken! Jag tror det ger sig när du väl sätter igång ;D Om du har något du undrar får du fråga mig sen!

Svar: åh perfekt, tack så mycket :)
brundellsbokhylla.blogg.se


Beates blogg: http://bokbeate.blogspot.com
Postat av: Filippa
Publicerat den

Vilka grymma böcker! Lux-serien och Mara Dyer är mina absoluta favoriter! SÅ BRA!! Sedan älskar jag Lola också och vill jättegärna läsa Kiss of Deception! Ha så kul med all läsning :)

Svar: Åh tack, vad roligt! Ja, har börjat på Mara Dyer och gillar den verkligen, men får se vad som kommer sen, kanske kör på Lux ;)
brundellsbokhylla.blogg.se


Filippas blogg: http://countlessbooks.blogspot.se

Lämna gärna din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Read the Printed Word!